Powered By Blogger

Friday, April 8, 2011

F.O.U.R Things I Should Try

Should i try?
Phewww!Banyak benda yg dah berubah...lagi2 pas kawen..perubahan hormon..dan sebagai nye...aku notice kulit muka dah makin kusam..kegemuk kan yg tak pernah surut2..aku masih belum dpt mengatasi masalah ini!Sampai aku jadi STRESS!!

So aku rase aku kena buat something!
Tapi nk buat s'thing pun kena pakai Onggkoss nye...Tak ade Onggkoss ape2 pun tk leh jadi.. ;(
Baru2 td kwn skolah lame,chat kat fb..dia penah keje kat giffarine dia ckp la dia dh benti keje kat situ..problem ngan boss kata nye...pastu dia tanye la penah dgr giffarine tak..so aku pon ckp la..memang aku nah dgr sblm ni..dia ckp bdk2 sekolah aku dulu ramai yg pakai...memang la aku tgk kulit bdk2 ni lawa2..uiih sgt jeles laaaa ;( compare ngan aku!!memang jauh beza.......

So dia recommend aku pakai product ni..rase tergoda gak ni..harga pun ok ok la...

1. GIFFARINE


So,kalau ko org berminat jugak layari la website ni http://www.giffarine.com.my/

2. Kunzense Slimming Beauty Wellness

This is 2nd thing aku teringiiin sgt nk cuba...sgt2 nak cuba...!!!tgk dlm promotion dia cam ok jer...

more details http://www.kunzense.com/

3. Premium Beautiful

Sesuatu yg sgt2 diinginkan...tp mahal la...



Sampai pernah lah survey2 dulu.. :)
Original price for PB is... RM2,400 (small range), RM2,500 (medium range) & RM2,600 (big range).

But now, i'm giving discounts for my customers... :)
RM2,000 (small range), RM2,100 (medium range) & RM2,200 (big range).

Payment methods:
1) Cash, with rebate of RM225 (so meaning, your net PB price will be RM1,775 - if u fall under small range)

2) Credit card, with rebate of RM225 (so meaning, your net PB price will be RM1,775 - if u fall under small range)
Instalment plans. There are few options for instalment plan...

a) Instalment via RHBeasy.
 - harga: RM2,000 (small range), RM2,100 (medium range), RM2,200 (big range), Semua ni ada rebate RM225! (so meaning, your net PB price will be RM1,775 - if u fall under small range)
 - repayment options are as follows (based on RM2,000):
Tenure (Month) /
Loan Amount (RM)
Loan Installment Amount
121824364860
2,000189133106796558

 - how to apply?: cuma bawa MyKad ke kaunter RHBeasy yg terdekat to your area and you'll get cash on the spot. 

b) Personal instalment dengan saya (yang ni takde rebate).. untuk 4 atau 5 kali bayar.. dan barang akan dapat selepas habis bayar instalment.
 - Harga: RM2,000 (small range), RM2,100 (medium range), RM2,200 (big range)
 - Bayaran sebulan untuk 4 kali bayar: RM500 (small range), RM525 (medium range), RM550 (big range)
 - Bayaran sebulan untuk 5 kali bayar: RM400 (small range), RM420 (medium range), RM440 (big range)

Kebaikan Premium Beautiful:
  • Stretchmark gone
  • Selera makan kurang
  • Kerap buang air kecil & besar
  • Kerap buang angin
  • Gastric pain tak ada
  • Lebih bertenaga
  • Berat turun
  • Sakit kepala berkurangan
  • Nip breast warna cerah
  • Girdle tidak bergulung spt yg terdapat di pasaran
  • Breatheable material (aquatek & aquadyne)
 PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN PREMIUM BEAUTIFUL membentuk kontur keseluruhan badan yang menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang. Memberikan kesan secara serta merta dengan selamat tanpa memerlukan pengambilan ubat, melakukan pembedahan dan senaman.

4. CUT MY HAIR

Should i cut my hair???sesungguh aku memang tk tahan ngan rambut ni dah cam lion king!arghh!!!Tp according to Novee..jgn potong sebb sayang...aduii..memang syg kalau ikut kan...tp aku rase rimas!Cam mane la dulu2 mase muda boleh ber rambut2 panjang nih!haaii..
kalau rebonding...rambut akn jadi gini..
panjang....makin rimas!!ader yang tidur atas rambut aku nih!!

Ni rambut permintaan husbandku!dia suke rambut pendek2 cam gini..ala2 Adira kata nye..haaiss!Dia tak sedar ke bini dia ni muka besouuuu bonar!


Tapi....aku suka rambut cam ni....sedang2 saje...shampoo pun jimat... ;p


No comments: