Powered By Blogger

Wednesday, April 6, 2011

Nasib MalangKu

After balik dr celebrate Iman's birthday,ape lgi cpt2 kemas2 rumah,baju...ready nk tgk Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010..Kami berdua dh kelaparan..nk keluar MALAS!so we decided mkn mee goreng Sedap'...sambil2 kemas2 dapur n after lepas blend semua bawang2 n cili kering utk disimpan buat stock..ye la kalau dh di blend semua..senang nxt time nk masak tak yah la baru nk mayang bwg la ape la..so buat terus senang..dh settle semua..tunggu air panas..aku pun ambik la mangkuk..aku dh terpikir kang terpecah kaca ni sebb air terlalu panas..mane tahu tibe2 betul tup2 pecah mangkuk tu..skali jauh kaca n air panas pun mencurah2 atas kaki aku...Sakitttttttttttt!!!!!!!!panas melecur..sampai tk rase yg kaca2 tu dh kena kaki ..skali darah memancut2 keluar dr kaki aku...Sakittt la weiiii!!sampai air mata pun kuar... ;(


Husband aku bising sbb aku sibuk nk ambik gmbr..dah sakit2 cam gini pon nk ambik gmbr lagi...ngeh!ngeh!ngeh!
Kesudahan nye dua2 pun tk mkn mlm tu..laki aku sibuk duk kena kutip kaca la..mop & sapu lantai..kesian..dia pun kena gak air panas tu tp tk seteruk aku..aku nk gelak pun ade...kalau aku sakit jer dia pun nk sakit gak..aii..dia lak yg lebih2 meng aduh aduh gak..hahahha!
Disebalik cerita ni aku dpt MC 2 hari..tp cuti 1hari je..bukan ape pun saje mengade,dh doc nk kasi kan..;p

No comments: