Powered By Blogger

Monday, April 11, 2011

Selamatkan RumahTangga Mereka


I almost crying...when i heard my fren is having marriage problem..dlm hati aku terus berdoa ya allah selamatkan rumahtangga mereka..berikan kekuatan kepada kedua2 pasangan menghadapi dugaan dan ujian dr Allah SWT...Kwn ku yg aku dah anggap nye sprt adik ku sdiri..Masih terngia2 lagi saat aku dlm kesedihan suatu ketika dahulu..dia lah insan yg byk bagi aku kekuatan dan nasihat kpd aku...She'll always be by my side no matter what..dia la tempat aku selalu menangis melepaskan perasaan..kenangan yg plg tk boleh lupe..kami sama2 menangis kat kareoke mase tu xmas eve 2008!

Skrg dia pula mengalami masalah..aku jd resah n serba salah di mana aku tk boleh bersama nye disaat dia dlm kesusahan n kesedihan..bukan aku tk nk jumpe..tp dia memerlukan ruang utk tenangkan fikiran...n i'll promise to meet up soonest possible..

Aku baru saja call dia..tu pun setelah Gee bg green light ckp dah boleh call dia ajak kuar..so..aku call memang tone suara dia memang down!aku tanye dia.."so best tak kawen?" saje tanye sbb aku dah buat2 pura2 tk tahu cite sbenar..actly aku dah dgr citer dr Gee..sbb last weekend dia g melawat Danish (ank sulong Gee) baru pas kuar dr admitted... dgn tone suara dia..dia ckp "for me..memang langsung tk best,and i am not happy at all"! Omagaad!

Dia ckp..nanti jumpe dia akn story mory....we we decided to go out..maybe g spa..atas permintaan dia..maybe she need to relax...aku paham...To adik...be strong...i'll always love u...

No comments: