Powered By Blogger

Thursday, March 31, 2011

it's All About Food

Nasi Kerabu sentiasa kegemaranku

Ni memang saje jer..sebb fav aku Nasi Kerabu..disebbkan geram ngan org yg suke buzi bodi gile sbb aku tk makan nasi..so ptg tu g pasar malam terus ambik nasi kerabu...kasi tunjukkk same mereka..aku mkn la..bukan tak makan langsung...!!hmm..ok tak mau citer pasal mereka2..let's enjoy tgk aku makan Nasi Kerabu ku....


sedapkan???grrrrr.....


"Ikan Bakar (Asli) Pak Din @ Tanglin Food Court, KL"

Yesterday pulak..lagi best..this is only happen when the boss is not around okay!aku masih lagi mood berdiet..as usual la..mane nk makan..sayang tu...tp bdk2 ni paksa gak..so,we all kuar la g cari ikan bakar..Kebetulan si Zairie slalu ckp kat Tanglin ikan bakar the best ever!so kiter org pun g la sane..belakang Bukit Aman.. tp memang meletoppp!Best yg amat!!

Not-to-be-missed: The Tanglin hawker centre in Jalan Cenderasari.

Hot from the grill: Pak Din grilling fish and seafood over charcoal fire.

Yummeh!




Restaurant @ Maeps,Serdang "Makan Selagi Terdaya"

Last wednesday..Kak Long ajak dinner with kak Nora & family skali kat Restaurant @ Maeps,Serdang.Kat sane buffet steamboat la..harga pun boleh la..adults RM21.90 (include tax) kalau without tax RM19.90 tp kids bawah 5thn free la..Restaurant ni punye tema "MAKAN SELAGI TERDAYA"..


tp..komen sy...buffet dia biase2 aje...tk der la sedap sgt..sup & tom yam masin skit..tp diaorg ckp sbb dah byk kali tambah sup..thts why masin skit..maybe la..but tell u,the environment very nice... those interested boleh la pegi..skali skala cuba tempat baru...

No comments: