Powered By Blogger

Tuesday, March 22, 2011

2day Lunch with luahan rasa!

Nie je la lunch utk hari ni...susah tul nak diet ni..i miss nasi campur badly!tp kena berusaha walaubagai mane pun...aku tk kisah...tp ader aje yg meyebok kat sini!hanginn betul aku!lepas sorang2 asyik tanye aku tk nak makan?..x mkn ker??x lapar ker?issh!rimas!dah sedia maklum kan lately ni memang aku tk lunch dah..aku just ambik breakfast jer!lagi mau tanya!pastu kalau aku gemuk ko org gak yg sebok...asyik kutuk aku!memang #$%^&*$^&*(!! ader sorang tu aku memang rapat ngan dia sblm ni..after 3 tahun kenal dia..memang aku dah masak dah ngan perangai dia...sibuk ngan "kegemukan" aku..ckp sekali 2 sudah la kalau nk ckp pun...ni satu hari sampai berbelas kali ckp aku gemuk..siap g citer ngan semua org aku dah gemuk la..berisi la..weii..aku tk mintak duit dia pun beli makanan!!!!pastu siap bercerita kat bdk2 baru aku dulu kurus gile..aii..dulu2 mase aku belum kawen tk der pun ko puji aku ckp kurus!!!!ape masalah dia ngan aku...aku pun tak tahu..!laki aku pun tk penah complain ckp aku gemuk..dia lak nak sibuk..hypocrite gile uoll tau tak!!aku memang skrg ni kalau pandang muka dia cam meluat gileee...thts why aku dah tk rapat ngan dia lagi...start careful la..spesis mulut cm dia memang kena careful..kalau dia kena saman disebabkan mulut dia tu..aku memang tk heran!aku memang dah byk kali terkena ngan si dia ni...aku ni jenis malas nk ambik pot!selalu buat lawak2 kat office ni...thts why la lame2 ppl take advantage on me!tgk aku busy skit..buat2 tanye... "u bz ker??" aii tanye lagi...dulu dia gak yg complain ckp aku vry free..dia je yg busy like hell!and i really hate hypocrite ppl!plss....go away!!!
tak tahu la..makin lame keje sini..aku dah makin meluat ngan bdk2 kat sini..enviroment hampeh!company pun hampeh! ape boleh buat....aku buat keje aku jer laaa...complain byk2 pun tk guna..tp sekadar meluah kan perasaan......careful la kalau uolls ader kenal org cam gini...

2 comments:

D Lyniasry Collections ( 002137010-K) said...

mmg manusia cmni xptt wt kwn..udah cukup terkena skali..go away frm her..

u...i pn dh cukup terkena ngan manusia cmtu..so i trus nyah manusia cmtu dr idup i..

N.I.E.Z.A S.U.K.R.I said...

ye..scary tul kalau terjumpe org cam ni lagi...kalah lalang kat hutan!