Powered By Blogger

Monday, March 21, 2011

Herbal Medicine to build strong antibody!


bile time2 cuaca tk menentu skrg ni...risau pulak akn fever + flu+coughing etc. tp semenjak makan FITOVIT (herbal Medicine) ni aku dah tk cpt sakit2 dah macam dulu...ingat lg kalau dulu..kena hujan setitik dua mesti aku dah selsema n demam terus..n mula la asthma laa...macam2 hal laa..mase tu time baru2 kahwin..Asal la asyik sakit2 jer,org ingat aku pregnant...Arghh stress banget dong! hahahah.. Sampai la ader one time tu..aku g clinic..Sprt biase bdk2 n doc2 kat An Nur Bdr Hussein Onn tu pun dah kenal aku..mane tak nye..sebulan skali sakit...malu duhh!oo smbg..aku tanye la doc ni...aku ckp..

Nieza Sukri : Lately ni sy kerap sgt sakit..tah nape...doc boleh recommend mane
supplement utk kuat kan antibodi tak..?
Doktor : Ok..Ader..nanti sy kasi Vitamin ni... herbal medicine..boleh kuatkan antibody u..

so..after cube makan vitamin ni..dah tk der lagi skit2 nk demam la..flu la...alhamdullilah..sihat dah...Kalau sape2 rase selalu ckp sakit2 tu..boleh la cube vitamin ni..Beli kat Farmasi pun boleh..kat klinik pun ader jual..


No comments: