Powered By Blogger

Thursday, June 7, 2012

it's Our 2nd Anniversary



Happy 2nd Anniversary !!Alhamdullilah....times flies it seem like we just got married yesterday,hehe and now it's already 2 years!Weeee....thank you for surprising me on our Anniversary...Oh suprise nye..kekek..*walaupun tk suprise mane ponn...* konon2 dia nk jadi cam Awal Ashaari lah sebab terpengaruh dengan program Astro..tp saya tahu,husband saya  tk leh simpan rahsia dari saya...hahha!!!takpe la..ape2 pun semua nye supriseeeee! ;p

Semoga tahun kedua ni...kami  lebih mengenali each other dengan lebih dekattt lagi....sebelum ni dah dekat..tp lebih..lebih..dan lebih dekat lagi.....kadang2 ade lagi perangai saya yg dia belum tahu..tp bile tibe2 dah tahu...tepuk dahi jugak dia!hehhee..biase la tuu kan....Dan dia baru tahu bertapa degil nye si bini dia nie....Yes i know ,i am soo stubborn ...tapi kalau kena gaya..tak degil sangat pon....kan?kan?kan.....

Ok ape2 pon.. Thank u for being such a great husband!.. Saya Cinta Awak ;)

No comments: